9 november 2012

TÄVLING

Nu har jag funderat klart.
 
Nu börjar det bli kallt - dags att dra fram åkpåsarna till era minisar, har du ingen? Det är lugnt det kanske löser sig nu!
 
Jag köpte för ett tag sedan en åkpåse från The Buppa Brand av modell Swedish Forest - så underbart fin, mysig på alla sätt och vis och bara så himla fin. Tyvärr saknade den två av hålen till selen, Therese som äger och driver The Buppa Brand skickade genast en ny åkpåse och sa "Behåll den andra kåmpis!". Och hur fin den än är så behöver jag inte två likadana så jag knatade över till min underbart trevliga granne som är en klippa på att sy och bad om hjälp. Ja, jag vet jag hade kanske kunnat fixa det själv men helt ärligt - jag och min symaskin (ja, jag har faktiskt en, någonstans) är verkligen inte kompisar - vi är mer bittra fiender typ så min granne kändes som ett säkrare kort. Det tog en timme sen var åkpåsen utrustad med de två saknade hålen - dock är det ena hålet LITE mindre än det andra - inget som är något man ser eller tänker på men jag vill ändå nämna det.


Det är en sån här fin åkpåse som är i potten
Bild lånad från The Buppa Brand

Åkpåsen är helt ny men saknar lapparna, eller lapparna sitter inte på åkpåsen utan ligger i en låda här hemma, kan självklart skicka med dem vid en ev. vinst om så önskar men jag tog av dem eftersom tanken var att jag skulle använda åkpåsen när jag upptäckte att den saknade hålen.
 
Så nu är den här fina åkpåsen min vinst i den här tävlingen. Jag kommer att lotta ut den bland er som väljer att delta i tävlingen. Instruktioner på hur tävlingen kommer att gå till kommer att komma under dagen så håll utkik.

Produktbeskrivning:
"The Buppa Brand åkpåse - Vinter Swedish Forest är en mysig vinteråkpåse med kraftigt yttertyg av polyester. Fodrad med varm, supermjuk pärlsammet och stoppad med två lager polyestervadd. Håller garanterat barnet varmt. Det finns åtta hål i bakstycket för att passa marknadens alla vagnselar. Framstycket är helt avtagbart och det fins två lösningar för att hindra åkpåsen från att glida ner från ryggstödet.
 
Maskintvätt: Tvättas ut och in i 40 grader. Torktumlas på låg värme ut och in.
 
Material: 100% Polyester"
 
Hämtad från jollyroom.se
 
Sen vet jag genom insider information att åkpåsen har en garanti från fabriken att klara kyla ner till -20 grader samt passa marknades alla vagnar med undantag för Stokke och Bugaboo Bee - kan vara bra att veta...:)
 
Återkommer inom kort!
 
//Cecilia

1 kommentar:

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3