15 januari 2013

Intensiv start på året

Året har börjat bra. Bättre än vad förra både började och slutade.
 
Men att det börjat så bra har betytt att det varit extremt intensivt - därför har bloggandet kommit lite i kläm. Mycket finns att skriva och massor har jag velat få ur mig den senaste tiden - mest positiva saker men även lite sura miner från min sida hur som helst - nu börjar allt falla in i nya rutiner och vardagen traskar på och äntligen ska det bli skönt att hinna blogga igen.
 
Att släppa ut lite, berätta om saker och ting men även skriva om funderingar kring saker och ting.
 
Jag vill när jag nu ändå är inne och skriver lite säga ett super stort grattis till en vän som förra veckan blev Mamma för första gången till en liten Viper - Grattis vännen!! Han är sååå söt och jag ser fram emot att träffa er när du orkar och kan.
 
Sen vill jag säga ett stort grattis till en annan vän som fyller år idag, tiden går så fort - redan 22 år...;) Grattis snygging, ha det så skönt på spa't ikväll, vi ses nästa vecka!!!
 
Nu vaknade Minibus så jag återkommer i kväll och skriver mer om min nystart av mitt liv så här i början av 2013.
 
Ha en fortsatt trevlig dag alla!
 
/ Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3