25 februari 2013

Vabruari med rätt att sprida baciller

Well anledningen till att jag inte hunnit blogga heter Vabruari - har aldrig varit med om liknande någonsin.

Ett par strödagar har vi alla varit friska annars har någon legat däckad hela tiden. Nu är det jag, mini och han den där som har feber och ont i hela kroppen men mest halsen - snälla låt detta vara slutspurten på årets sista virus och att våren snart kommer med sol och värme utan baciller, jag orkar seriöst inte en omgång till!

//Cecilia

2 kommentarer:

  1. Det låter som vi hade det förra året! Het för jä-ligt! Men vi tillbringade 2 månader(!!!) i solen nu i vintras (nov, dec) och Lova har aldrig varit så frisk som denna vintern - underbart!!! Tänk om man kunde göra så varje vinter....=/
    Kanske kan det pigga upp att:
    FYLLA PÅSKÄGGET MED NÅGOT ANNAT ÄN GODIS I ÅR! Varför inte fylla med färglglada, barnsliga och barnvänliga saker istället?
    Besök min fb sida, gilla och få 30% rabatt i webbshopen! Ange koden "påsk13" i kassan!

    GLAD PÅSK o hoppas att ni ska få vara friska resten av året!

    SvaraRadera

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3