11 maj 2013

Jag lever!

Jajemän, jag lever och mår fin fint faktiskt dock skiner solen, dagarna går åt att träna, vara med familjen och ta hand om barnen så jag hinner inte sitta vid datorn som förr. Mini  har dessutom slutat sova middag så här våren till ära - skönt på ett sätt men inte på ett annat...
 
...det var ju mina minuter all alone förr, nu är mina minuter all alone milen i någon motionsslinga med Winnerbäck i öronen. Underbart att se våren från sin bästa sida i den bästa miljön i en kropp med mer ork, energi och glädje än på länge.
 
 
Min viktresa fortsätter - jag har nu gått ner 21,6 kg sedan 2 Januari och har nu en 7:a först på vågen - något jag aldrig hade trott på om någon sagt det till mig för ett halvår sedan - dock vill jag inte låta den här bloggen bli en viktblogg så jag har för att ventilera en del saker jag kommit fram till, med och motgångar startat en ny blogg för det ändamålet - där kan ni som är intresserade fortsätta följa min resa mot ett hälsosammare liv.
 
Och den här bloggen, ja den ska nog få leva vidare men sporadiskt och när jag känner för det - tycker inte om att skriva "bara för att" så så får det bli. Men lite oftare ska det nog kunna bli i alla fall...
 
Ha en underbar kväll gott folk!
 
//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan, kul att just Du vill lämna en liten kommentar till mig <3